Ouderportaal Ouderportaal

Veelgestelde vragen over het ouderportaal

Graphic

Heb je een vraag over het ouderportaal? Misschien staat hij wel tussen onze veelgestelde vragen. Zo niet, dan kun je altijd contact met ons opnemen via [email protected] of bel (0113) 760 250.

Het antwoord op veelgestelde vragen over het ouderportaal

Via het ouderportaal volg je de avonturen van je kind op de voet. Je ziet hier foto’s en persoonlijke berichtjes over je kind tijdens de opvang. Daarnaast kun je hier makkelijk je administratieve zaken regelen.

Als je klant wordt bij Kibeo, dan wordt er automatisch een account voor het ouderportaal voor je aangemaakt. Je ontvangt een mail waarmee je je account kunt activeren. Het kan voorkomen dat deze mail in je spam terecht komt. Als wij twee e-mail adressen van ouders/verzorgers hebben, dan ontvangen beiden een aparte e-mail.

Heb je geen e-mail ontvangen of heb je problemen met inloggen? Neem dan contact met ons via [email protected] of bel (0113) 760 250. We helpen je graag verder.

De app van het KidsKonnect ouderportaal heet OuderApp. Via deze app kun je ook alles regelen, handig! Je kunt de app downloaden op je smartphone of tablet via Google Play of de App Store. Mogelijk wordt er de eerste keer gevraagd om een url in te vullen. Dit is kibeo.ouderportaal.nl. In de handleiding lees je meer over de OuderApp.

Om geen informatie te missen, ontvang je in het ouderportaal standaard een aantal notificaties op je smartphone en in je mailbox. Bijvoorbeeld als een pedagogisch medewerker een nieuw dagverslag of een foto van je kind heeft geplaatst. Als je geen meldingen wilt ontvangen, kun je deze uitzetten. Open hiervoor de Ouderapp of ga via je browser naar het ouderportaal. Ga vervolgens naar Account > Notificaties en wijzig je instellingen.